0

Búsqueda de Editorial : KALANDRAKA / Colección : BIBLIOTECA DE PEDAGOXÍA 11 resultados

  • EDUCAR A TRAVÉS DA ARTE
    EDUCAR A TRAVÉS DA ARTE
    BLANCO, VICENTE
    Arte e educación intégranse nun compromiso común: a formación da identidade das persoas, non como unha singularidade individual, senón como unha construción autónoma, libre e consciente, conformada en interrelación co contexto sociocultural… A arte como acción creadora é o núcleo deste primeiro libro de temática pedagóxica de Vicente Blanco e Salvador Cidrás, dirixido tanto ao ...
    En stock

    18,00 €

  • A PSICOLOXÍA INFANTIL E A NOVA EDUCACIÓN
    A PSICOLOXÍA INFANTIL E A NOVA EDUCACIÓN
    PIAGET, JEAN
    Este sexto volume da Biblioteca de Pedagoxía contén os ensaios “Bases psicolóxicas dos novos métodos pedagóxicos” (1935) e “O dereito á educación no mundo actual” (1948). Estes textos de Jean Piaget abordan o interese do autor pola renovación pedagóxica, a defensa dos métodos activos de ensino, e avogan pola necesidade de que se teñan en conta as achegas da psicoloxía para anov...
    En stock

    14,00 €

  • AS
    AS "ESCOLAS NOVAS" E OS SEUS PROBLEMAS
    CODIGNOLA, ERNESTO
    «A Nova Educación prepara en cada neno non só o futuro cidadán, capazdecumprir os seus deberes para cos seus próximos, a súa nación e ahumanidade no seu conxunto, senón tamén persoas conscientes da súapropia dignidade como seres humanos».A Nova Educación ?con varias denominacións: Éducation nouvelle, NewEducation, Progressive Education ou tamén Escola Nova? supuxo unharevolució...
    En stock

    19,00 €

  • COMEZAR POLO NENO
    COMEZAR POLO NENO
    LODI, MARIO
    Comezar polo neno é un dos libros máis políticos de Mario Lodi, un mestre que creu na innovación educativa, no poder liberador da educación e na democratización da escola. Publicado por vez primeira en 1977, é o texto fundamental da súa actividade pedagóxica e continúa a ser referencia para unha reflexión sobre a relación entre os nenos e a escola. Lodi trasládanos a súa observ...
    Consulta a dispoñibilidade

    19,00 €

  • AS TÉCNICAS FREINET DA ESCOLA MODERNA
    AS TÉCNICAS FREINET DA ESCOLA MODERNA
    FREINET, CÉLESTIN
    A pedagoxía Freinet da escola moderna ten a pretensión de achegar as respostas indispensables, e non só respostas teóricas sempre fáciles, senón, sobre todo, a proba de que as teorías xenerosas dos grandes pedagogos poden volverse realidade, como ocorre xa en miles de escolas nas que afirmaron os seus beneficios, de modo que hai unha esperanza nos camiños aínda caóticos do futu...
    Consulta a dispoñibilidade

    17,00 €

  • CARTA A UNHA PROFESORA
    CARTA A UNHA PROFESORA
    ESCOLA DE BARBIANA
    “Carta a unha profesora” foi o sorprendente texto escrito por nenas, nenos e adolescentes dunha escola rural italiana entre 1966 e 1967 para denunciar a selectividade social que impón un modelo de educación clasista e conservadora. Foi elaborada desde unha escola promovida e xestionada por Lorenzo Milani. A mensaxe do libro recorda ao Balbino de “Memorias dun neno labrego”, o n...
    Consulta a dispoñibilidade

    15,00 €

  • PEDAGOXÍA DO OPRIMIDO
    PEDAGOXÍA DO OPRIMIDO
    FREIRE, PAULO
    Ensinar o alumnado a «ler o mundo» para poder transformalo é o obxectivo da escola, segundo Paulo Freire, o máis célebre educador brasileiro. Coñecido polo método de alfabetización de adultos que leva seu nome, a súa obra máis destacada é “Pedagoxía do oprimido” (1968), convertida nunha icona da pedagoxía progresista e nun clásico do pensamento. Parte dunha fonda e complexa lec...
    Consulta a dispoñibilidade

    20,00 €

  • CARTA A UN PROFESOR MOZO
    CARTA A UN PROFESOR MOZO
    MEIRIEU, PHILIPPE
    Philippe Meirieu é unha das personalidades máis destacadas da actualidade en Francia no campo das Ciencias da Educación. Recoñecido polos seus textos e intervencións públicas en favor dunha visión progresista da escola e da educación, nesta “Carta a un profesor mozo” reflexiona sobre o oficio dos profesores na actual sociedade e aborda cuestións da formación deste gremio nas sú...
    Esgotat

    14,00 €

  • A IMAXINACIÓN E A EXPRESIÓN ARTÍSTICA NA INFANCIA
    A IMAXINACIÓN E A EXPRESIÓN ARTÍSTICA NA INFANCIA
    VIGOTSKI, LEV
    ?A imaxinación e a expresión artística na infancia? foi unhadas primeiras obras do gran psicólogo ruso Lev Vigotski.Escrita a partir dos coñecementos científicos do seu tempoe publicada en 1930, segue a ser un texto fundamental,tanto para promover a acción didáctica como para deseñarpolíticas educativas democráticas.Vigotski consideraba que a creatividade existe potencialmentee...
    Consulta a dispoñibilidade

    14,00 €

  • CANDO OS NENOS DIN
    CANDO OS NENOS DIN "BASTA!"
    TONUCCI, FRANCESCO
    Dirixido a docentes, nais e pais, políticos, urbanistas? e taménao público infantil, ?Cando os nenos din BASTA!? é a continuación de ?A cidade dos nenos?: 26 frases recollen propostas e protestas dos rapaces, actúan como lema de cabeceira e argumentode cada capítulo do libro. Tonucci proponnos escoitar os nenose ter en conta as súas opinións.Para que os nenos desexen expresarse...
    Consulta a dispoñibilidade

    20,00 €

  • EDUCACIÓN PARA UN MUNDO NOVO
    EDUCACIÓN PARA UN MUNDO NOVO
    MONTESSORI, MARÍA
    Entre a vintena de libros de María Montessori, ?Educación paraun mundo novo? (1946) recompila as conferencias que impartiu na India, un país ao que viaxou en 1939 e onde a súa pedagoxía foi recomendada por Tagore e Gandhi. Ao pouco, Italia entrouna II Guerra Mundial e quedou alí confinada; un tempo no quese interesou pola etapa da infancia dos 0 aos 3 anos e impulsouas ?Casas d...
    Consulta a dispoñibilidade

    14,00 €