- Editorial:
- XERAIS
- Ano de edición:
- 2016
- ISBN:
- 978-84-9121-049-8
- Páxinas:
- 160
- Encadernación:
- Rústica
- Colección:
- LIBRO X
O LIBRO DOS CÓCTELES
ORTIZ BORRÁS, DAVID
A cultura do cóctel susténtase en catro piares fundamentais: primeiro, o labor dos bares que basean nos cócteles o seu modus vivendi; segundo, o labor que se fai na hostalaría non especializada; terceiro, a valoración e a importancia que as marcas de destilados, mixers, etc. outorgan ao cóctel como valor engadido, e, por último, o labor divulgativo e formador do que se fan eco os medios de comunicación, programas de TV, radio, prensa escrita ou libros coma este, que ofrecen ao consumidor final a posibilidade de preparar tragos no ámbito das súas casas.
Esta, precisamente, é a finalidade deste volume: a divulgación entre os non profesionais das técnicas e trucos necesarios para construír un cóctel, difundir a súa cultura e achegar a coctelaría aos fogares.