- Editorial:
- XERAIS
- Ano de edición:
- 2015
- ISBN:
- 978-84-9914-901-1
- Páxinas:
- 256
- Encadernación:
- Otros
- Colección:
- LIBRO X
MARCAS
SIGNO, COMUNICACIÓN E CONSUMO NA ERA DA SIMULACIÓN
NAVAZA BLANCO, XAVIER / XAVIER NAVAZA
Mitos, valores e iconas que noutrora posuían un xorne idealista, utópico ou revolucionario, forman parte, hoxe, dos mecanismos de penetración cultural dos mercados, que asolagan o planeta con ofertas máxicas capaces de resolver as carencias e soidades da xente na sociedade global. Tras as grandes marcas comerciais están os grupos financeiros que, cada vez con máis intensidade, están a colonizar os medios de comunicación de masas e ameazan con varrer do mapa as linguas minoritarias e as raíces da identidade de pobos da vella Europa como Galicia, Euskadi e Catalunya. Procuran un novo e manso cidadán considerado como un consumidor global e homoxéneo a escala planetaria.